موهو مقدماتی

موهو مقدماتی onsite

موهو مقدماتی

January 1, 1970

Seats Available -3

درباره برنامه

کارگردان انیمیشن

کارگردان فنی

سریال اتل متل یه جنگل

سریال بچه های ساختمان گلها

استوری برد آرتیست سریال یوز ایرانی

جلسه معارفه:

اطلاعات کلاس:

  • روز: یکشنبه ها
  • ساعت: 16:30 تا 19:30
  • تعداد: 10 جلسه 3 ساعته
  • پیش نیاز: ندارد
  • شروع: 22 تیر ماه
  • ویژگی: کلیه کلاس ها مجهز به کامپیوتر و قلم نوری می باشد.

توضیحات:

موهو Moho یا انیمه استودیو (نام قدیم آن) (Anime studio) یکی از مهمترین و کاربردی ترین نرم افزارهای تولید انیمیشن دوبعدی می باشد. یکی از چالش ها و مشکلات تولید انیمیشن زمان تولید آن است. با این نرم افزار قادر خواهید بود تا با صرف کمترین زمان به راحتی به یک خروجی قابل قبول و عامه پسند دست یابید. تولید انیمیشن های کوتاه برای وب یا فضای مجازی معمولا با این نرم افزار انجام می شود که مهمترین مثال آن در ایران انیمیشن دیرین دیرین می باشد. در موهو امکان انجام همه بخشهای انیمیشن از جمله طراحی، ریگ، انیمیت، داینامیک، رندر، افکت های متعدد تصویری و … وجود دارد.

مخاطبین دوره:

همه کسانی که میخواهند در سریعترین زمان ممکن یک انیمیشن را صفر تا صد تولید کنند با یادگیری این نرم افزار می توانند به هدف خود دستیابند. با این نرم افزار میتوان ایده های ذهنی و فانتزی خود را به تصویر تبدیل کرد. قابلیت های این نرم افزار به حدی است که یک تیم حرفه ای انیمیشن دوبعدی نیز میتوانند به راحتی از تمام بخش ها آن استفاده کنند و مستقلا در همین نرم افزار یک انیمیشن با کیفیت را خروجی بگیرند. یکی از بهترین راه های ورود به عرصه انیمیشن و یادگیری پروسه تولید، شروع از طریق نرم افزار قدرتمند و ساده موهو می باشد.

پایان دوره:

هنرجو کار با نرم افزار را فرا گرفته و با همه بخشهای تولید انیمیشن آشنا می شود.
هنرجو میتواند به راحتی شروع به تولید انیمیشن دوبعدی کند.
هنرجو میتواند بخش مورد علاقه خود در انیمیشن را انتخاب کرده و تخصص خود را در آن حوزه ادامه دهد.
افرادی که با موفقیت این دوره را بگذرانند میتوانند در دوره های پیشرفته موهو ریگ یا انیمیت شرکت نمایند.

سرفصل درس:

جلسه اول:
معرفی نرم افزار و پنجره های ابزار های طراحی
ابزار رنگ کردن شیپ اردر،ایمپورت کردن برای وکتورایز کردن
تایم لاین و کلید زدن
پروژکت سیتینگ و تنظیمات خروجی
جلسه دوم:
تنظیمات لایه ماسک
آموزش درست کردن سوئیچ و استفاده از آن
زمان بندی حرکت تند شونده و کند شونده
بانسینگ بال
جلسه سوم:
معرفی ابزار استخوان گذاری
موشن گراف تک بعد
موشن گراف دوبعد
بانسینگ بال و جنسیت توپ
جلسه چهارم:
اصلاح پوینت در اکشن انواع روش مفصل گذاری
انیمیت آونگ
بلاکینگ انیمیت و مپینگ
بلاکینگ پلاس و زمان بندی
جلسه پنجم:
مفصل گذاری قسمت دوم
بلاکینگ پلاس و زمان بندی توپ ها با جنسیت های مختلف
پولیش کردن
استرچ و اسکواش
جلسه ششم:
بن کانسترنت
پیش حرکت
فالو ترو واورلپ
جلسه هفتم:
ریگ کاراکتر تک پا
بلاکینگ بالا پایین پریدن کاراکتر تک پا
پولیش پلاس بالا پایین پریدن کاراکتر تک پا
جلسه هشتم:
اسمارت بن سوئیچ با اسمارت بن
بلاک شیرجه زدن از روی دایو
بلاک پلاس شیرجه زدن از روی دایو
پولیش شیرجه زدن از روی دایو
جلسه نهم:
وکتورایز کاراکتر فنری با صورت نیم رخ
ریگ کارکتر فنری با صورت نیم رخ
بلاک شروع به حرکت سریع
بلاک ترمز ناگهانی
جلسه دهم:
ریگ کاراکتر دوپا
سیکل راه رفتن 1
جلسه یازدهم:
سیکل راه رفتن 2
جلسه دوازدهم:
دویدن
 

Accessories

    Location

    Reviews

    بدون دیدگاه

    دیدگاه ها بسته شده اند