مایا (انیمیشن 3 بعدی)

مایا (انیمیشن 3 بعدی) onsite

مایا (انیمیشن 3 بعدی)

January 1, 1970

Seats Available -15

درباره برنامه

مدرس نرم افزار مایا

کارگردان فنی

سینمایی Karagoz ترکیه

سریال teaching kids هند

کارگردان فنی سینمایی The Cats

تکنیکال رندر انیمیشن Dad

جلسه معارفه:

    • جهت مشاهده و دانلود جلسه معارفه در آپارات می توانید از لینک رو به رو اقدام کنید: جلسه معارفه مایا

اطلاعات کلاس:

  • روز: جمعه ها
  • ساعت: 15 تا 18
  • تعداد: 10 جلسه 3 ساعته
  • پیش نیاز: علاقه به تولید انیمیشن
  • شروع: از 20 تیر ماه
  • ویژگی: کلیه کلاس ها مجهز به کامپیوتر و قلم نوری می باشد.

توضیحات:

  • نرم افزار Autodesk Maya یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های شرکت اتودسک برای تولید انیمیشن سه بعدی می باشد که به علت کارایی بالا و جامعیت ابزارها و بخشهای مختلف آن به عنوان اصلی ترین نرم افزار جهت تولید انیمیشن های سه بعدی شناخته میشود.
  • از این نرم افزار جهت تولید انیمیشن سه بعدی، طراحی معماری، انیمیشن دوبعدی(کات اوت)، ساخت جلوه های ویژه فیلم های سینمایی (VFX) و تولید گیم نیز استفاده میشود.
  • نرم افزار مایا قسمت های مختلف تولید انیمیشن همچون موارد زیر را پوشش می دهد.
    • مدلینگ (Modeling): ایجاد و ساخت کاراکتر و شخصیت های فانتزی و واقعی، ساخت محیط های کارتونی و رئال، ساخت وسایل و ابزار
    • ریگ(Rig): استخوانبندی مدل های سه بعدی جهت آماده شدن برای بخش انیمیت
    • متریال و تکسچر(Material & Texture): ایجاد و اعمال بافت و شیدینگ بر روی مدل ها جهت تشخیص جنسیت آنها (چوبی، آهنی، پلاستیکی و … )
    • انیمیت(Animate): متحرکسازی و جان بخشی به کاراکترها، حرکت دوربین ها و اشیاء
    • داینامیک(Dynamic): خلق افکت های تصویری همچون انفجار و تخریب، حرکت مایعات، دود، تصادف و …
    • رندر و نورپردازی(Light & Render): اعمال و محاسبه افکت های نوری و خروجی کار
  • بزرگترین کمپانی ها و استودیو های انیمیشن سازی دنیا همچون Dream Works، Sony Pictures، ILM، Bluesky، Sony Pictures، Illumination و … که تولید کننده انیمیشن هایی همچون سینمایی های پاندای کونگ فو کار، چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، من نفرت انگیز، شِرِک، ماداگاسکار و … از نرم افزار Maya به عنوان نرم افزار اصلی خود در تولید انیمیشن سه بعدی استفاده میکنند.

مخاطبین دوره:

همه کسانی که میخواهند وارد عرصه تولید انیمیشن سه بعدی شوند باید برای شروع این نرم افزار را به عنوان نرم افزار مادر فرابگیرند و پس از آن تخصص مورد علاقه خود را انتخاب کنند و وارد فعالیت حرفه ای شوند.

پایان دوره:

  • هنرجو مهارت و توانایی انجام کار در بخش های مختلف تولید انیمیشن اعم از مدلینگ، ریگ، تکسچر، داینامیک، انیمیت، رندر و نورپردازی را بدست می آورد.
  • هنرجو پس از پیداکردن دید جامع در مورد نحوه تولید انیمیشن می تواند تخصص مورد علاقه خود را برای ادامه فعالیت حرفه ای خود انتخاب کند.
  • هنرجو مهارت تولید انیمیشن سه بعدی یا دوبعدی (کات اوت) را پیدا میکند.

سرفصل درس:

آشنایی با محیط نرم افزار مایا
آشنایی با ابزارهای مدلسازی نربز
آشنایی با ابزارهای مدلسازی پلیگان
آشنایی با ساخت UV و تکسچرینگ با مایا و UV Layout
آشنایی با xGen
آشنایی با ریگ کاراکتر و آبجکت
آشنایی با انیمیت
آشنایی با نورپردازی و رندر
آشنایی مقدماتی داینامیک و اسکریپت
آشنایی با نحوه چیدمان پایپلاین و مدیریت پروژه

Accessories

    Location

    Reviews

    بدون دیدگاه

    دیدگاه ها بسته شده اند